כיצד לבחור את התיק המעוצב הראשון שלך

תיקים לנשים

כיצד לבחור את התיק המעוצב הראשון שלך

לכל אחד יש דברים שהוא אוהב להוציא עליהם את הכסף

תמיד היו תיקים שאני אוהבת יותר, ובאופן טבעי, התרגשתי מאוד לבחור את תיק המעצבים הראשון שלי אי פעם. אני חושבת שזה בגלל שתיקים הם כמו בתים קטנים שאתה סוחב. תחשבו על זה – יש בו את כל חייך. ולהוסיף פריט מעצבים לאוסף שלי הוא בלתי נמנע. חקרתי, התאווה לסגנונות שונים, ועשיתי את הצעד! אם את מעוניית לקנות את תיק המעוצב הראשון שלך, עייני בטיפים שלי כיצד לבחור בהמשך. בדקי את הטיפים הבאים כיצד לבחור את תיק המעצב הראשון שלך!

קבעו תקציב.

זהו שלב מספר אחד. יש כל כך הרבה שכבות שונות של תמחור תיקי מעצבים וחשוב לבחור תקציב ולעמוד בו.

לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו את תיקי שאנל בסך 6,000 דולר או את בירקינס של 10,000 דולר +, אבל יש כמה תיקי מעצבים מדהימים בסביבות 1,000 דולר. דיסקו גוצ’י סוהו למשל צף סביב 980 דולר. תוכלו למצוא גם כמה אהבים מראש מדהימים של לואי ויטון ספידי בטווח של 800 דולר.

לא משנה מה התקציב שלכם הקפידו להגדיר אותו, חסכו עבורו, ויצמדו אליו! אנחנו אוהבים יוקרה אבל אנחנו אוהבים גם חשבונות בנק גדולים. לא ככה ?.

קביעת תקציב ובחירת סוג של מותג הולכים יד ביד. לדוגמא אם התקציב שלי הוא אלף דולר, אני כנראה לא הולך לצאת משאנל בהרגשה סופר מרוצה.

העצה העיקרית שלי לבחירת מותג היא לחשוב על האסתטיקה של המותג ולוודא שהם תואמים את הסגנון האישי שלך. אני גם אוהב לקרוא על היסטוריית המותג – מורשת היא כמעט כל דבר כשמדובר ברכישה.

זו הסיבה שבכל זאת המותגים האלה הם “מעצבים” – בגלל ההיסטוריה של בית האופנה.

ממש נמשכתי ללואי ויטון כרכישת המעצבים הראשונה שלי כי אני אוהבת את הסיפור של המותג. אני אפילו לא יכולה להאמין ש- OG לואי ויטון עזב את הבית בגיל 13 לכיוון פריז – ברגל לא פחות. לקח לו שלוש שנים להגיע לפריז והוא ניצל את הזמן כדי לעצור ולעבוד בדרך, ושכלל את מלאכת ייצור הקופסאות שלו. לואי ויטון הוא מותג יוקרה שבעיני הוא שם נרדף לנסיעות, עמידות ופשטות צרפתית.

כיף לקרוא על המורשת של כל בתי האופנה ולבחור אחד שמהדהד איתך!

בחרי צללית לתיק.

זה כנראה הטיפ החשוב ביותר שלי – בחר צללית שמתאימה לאורח החיים שלך. הסתובבתי בגאווה עם התיק הקטן הזה שלי של לואי ויטון רק לפני כמה שבועות. תיק קטן ומרגש.

הייתי כל כך הרוסה. נכנסתי לחנות ה- LV המקומית שלי והם הציעו לי להחליף לתיק חדש. זו הייתה מחווה נחמדה, אבל הרגשתי שרופה. זה גרם לי להבין שהתיק הקטן באמת לא התיק המתאים לי (שלא לדבר על זה שלא סמכתי שהוא לא ישבר שוב). זה מדהים וראוי לבלוגר ברצינות – אבל זה גם לא היה מעשי במיוחד. אני עובדת במשרה מלאה של החברה וזה לא היה תיק מתאים לקחת לעבודה.

חנות LV לא התכוונה לתת לי להחליף (איזה חלק ממנה נשבר בפחות מ -30 יום אתם לא מבינים). שיחת טלפון אחת למוקד שירות הלקוחות המדהים וזה נוקה עד הסוף. עכשיו אני הבעלים המאושר של התיק אני יכולה להשתמש בו וליהנות ממנו בכל יום.

מה הצבע שלך?


אם את עומדת לזרוק שטרות גדולים של דולרים על תיק – את רוצה לוודא שזה יתאים לבגדים שבבעלותך. לא כולם רוצים להחליף את התיק שלהם מדי יום, אבל זה יהיה ממש מתחשק להשקיע ביצירה שאתה כמעט לא לובש כי אין לך עם מה ללבוש את זה.

בחרתי ללכת עם הדפס הדמיאר של לואי ויטון כי הוא הרגיש קלאסי וניטרלי. בין אם אני לובשת הכל שחור או פופ של צבעוני, הוא יתאים בצורה מושלמת.

אכן יצאתי על איבר ובחרתי בטנה ורודה בהירה במקום הכבאית האדומה המסורתית. לרוב אף אחד לא זוכה לראות את החלק הפנימי אז זה כמו פופ ורוד קטן רק בשבילי ליהנות. מעולם לא חשבתי שאני יכולה להיות כל כך נשית.

בחרי היכן לקנות.


הרבה אנשים רצים לחנות מעצבים כדי לקבל את “חווית היוקרה”. לעזאזל – זה לגמרי מה שציפיתי. הייתי מוכנה להיכנס, לדבר על ההיסטוריה של המותג, להסתובב ולהתרגש עם מקורב המכירות שלי מקניית תיק הילדות הגדולה הראשונה שלי אי פעם.

אלא שלא תמיד זו המציאות. מקורבי מכירות מוכרים את התיקים הללו מדי יום ביומו. זו נורמה מבחינתם, גם אם זה חריג עבורך. בהחלט פגשתי כמה “SA” מדהימים אבל לצערי עם הניסיון שלי גם בוטיקים של כריסטיאן לובוטין וגם של לואי ויטון היו וומפ וומפ.

מקורב שמכר לי את התיק הראשון נראה פחות נרגש. החנות גם עשתה לי המון צרות במהלך שיחות על חילופי דברים. בתודעה שלי כשאתה מוציא כל כך הרבה על תיק זה צריך להחזיק מעמד – ואם לא הם צריכים להיות מוכנים לדבר על החלפה או החזר כספי. אנחנו מדברים כאן על פחות מ -30 יום של בעלות, כך שכמות הדחיפה שקיבלתי הרגישה ממש מטורפת. פשוטו כמשמעו הבנות שלי בוורה ברדלי מטפלות בי טוב יותר.

עם זאת נאמר – שסך הכל חוויית החנות טובה. אני חושבת שזה יתר על המידה, אלא אם כן יש לך SA מהימן, אני ממליץ להזמין באינטרנט. בנוסף, זה אומר שאולי תוכל לחשיג עסקאות גדולות וטובות יותר כי אתה יכול לעשות השוואות!

מאז שקניתי את תיק המעצבים הראשון שלי בחנות, למעשה התחלתי לקנות תיקי מעצבים ברשת בדיוק כתבתי פוסט שלם על איך לקנות תיקי מעצבים ברשת – לדבר על חטיפת תיקים מדהימים במחירים מטורפים.

אז תיהנו מהתיק החדש שלכם.
אני מאמינה בתוקף שתיקים נועדו לשימוש רחב. לכל שפשוף ושריטה יש סיפור. את תזכרי את זה כל פעם שנלכדת איתו בגשם או בכל פעם שאת מסתכלת מטה ונזכרת ביום שעוד היה אפשר לטוס. אם את אספנית תיקים, אז כיף לך.

טוב אני אלך לי לבחון את מגוון התיקים שלי ולהיזכר בחוויות העבר. ?

>>> תיקי כתף צדדים בעיצוב טרנדי וחדשני לנשים

>>> עור תנין בעיצוב משובח

>>> תיק כתף לנשים בעיצוב עור יחודי


דילוג לתוכן