על עצמנו

על עצמנו

מי אנחנו.

אנו מאמינים בעולם בו יש לך חופש מוחלט להיות אתה, ללא שיפוט. להתנסות לבטא את עצמך. להיות אמיצים ולתפוס את החיים כהרפתקה יוצאת דופן שהם.

אז אנחנו מוודאים שלכולם יש סיכוי שווה לגלות את כל הדברים המדהימים שהם מסוגלים להם – לא משנה מי הם, מאיפה הם מגיעים או איך הם נראים לבוס. אנו קיימים בכדי לתת לך את הביטחון להיות מי שאתה רוצה להיות.

הבחירה לכולם.

הקהל שלנו ייחודי להפליא. ואנחנו עושים הכל כדי לעזור לכם למצוא את התאמתכם, ומציעים את מותגי MAG1 ביותר מ -30 מקומות בעולם.

אנחנו מחויבים לספק את כל המוצרים במחיר הוגן כך שתוכלו להיות בטוחים שיש לנו את הדבר המושלם עבורך. כשרון התמיכה של מאג אחד יחודי וטוב ביחס לאחרים. צוות חרוץ שתמיד נותן מענה בזמן ובמהירות – מחזיקים דגמים חדשים ומגניבים עם קולות חדשים ומעוררי השראה.

אנו מטפחים צוות מוכשר ויצירתי מכל התעשיות, כך שיוכלו להשיג דברים מבריקים. צלמים, שפים, מוזיקאים, אנשי קוד, אנליסטים, אנשי אבטחת מידע,בעלי חזון ועוד …

אנו מוצאים אנשים מדהימים מרחבי העולם ועוזרים להם להמשיך בפרויקטים של תשוקה. התחרות שלנו לחפש אחר מותגים צעירים ויזמיים של העתיד.

מנטורינג מהמומחים בעולם. בבקשה, אנו מוכרים את הקולקציות והמוצרים המנצחים במאג אחד במשך שנים.

מכירים את התחושה המספקת הזו כשאתם נתקלים במוצר מדהים, או מותג עצמאי מדהים, לפני כולם? כן, גם אנחנו אוהבים את זה.

זו הסיבה שיצרנו את מאג 1 בשנת 2016. הצוות מחפש את הסטארט-אפים הטובים ביותר וכעת הם ביתם של יותר מ- 700 עובדים חרוצים – כך שתוכלו לקנות כל הזמן ממצאים ייחודיים.

כוח חיובי לאנשים ולזולת.

יש לנו 278 ספקים המשתמשים 713 מפעלים ברחבי העולם. אנו רציניים לוודא שכל אדם ברשת שרשרת האספקה ​​שלו בטוח בעבוד שלו. אנו קובעים סטנדרטים אתיים גבוהים ותומכים בספקים שלנו כדי לעזור להם לעמוד בהם.

פיתחנו אסטרטגיית סחר אתי מובילה בעולם, וסדרי העדיפויות כוללים: שקיפות, שיפור השכר, בריאות ובטיחות. התייחסות והפחתת סיכוני עבדות מודרניים. הקמנו את קרן מאג אחד מכיוון שאנחנו מאמינים שכולם ראויים לגישה לאותן הזדמנויות.

מעמד של צדקה מלאה משנת 2016 ומספקת תשתית הכשרה ותמיכה בכדי לאפשר לבוגרים צעירים מוחלשים להגיע לפוטנציאל שלהם. אנו עובדים עם שותפי צדקה על מנת ליצור שינוי בר-קיימא לטווח הארוך.

על עצמנו

שם החברה: מאג אחד
כתובת רשומה יגאל אלון 94 תל אביב מגדלי אלון מיקוד: 6789139.

כתובת דוא”ל: info@magone.net
רישום החברה: (ישראל)


HAPPY BUYERS

השותפים שלנו

Skip to content